Acte d’entrega del Premi Natura i Societat 2023

El premi ha estat pel projecte “LLIGAMS. Teixint natura amb la societat.” de la Cooperativa Sàmara Natura. Un projecte col·laboratiu entre Sàmara Natura, el Grup de Natura del Solsonès i l’Escola Agrària, que a més vincula entitats socials a través d’activitats de participació ciutadana, educació ambiental i conservació.

Llegeix més

El projecte “Creació d’una reserva de rapinyaires nocturns a la Plana de Vic” del Grup de Naturalistes d’Osona, guanya en la 3a edició del Premi “Natura i Societat” promogut per la Fundació Privada Girbau.

El passat 14 d’octubre es va reunir a Vic el jurat de la 3a edició del premi “Natura i Societat” de la Fundació Privada Girbau. D’entre les 39 propostes rebudes, el jurat va seleccionar el projecte “Creació d’una reserva de rapinyaires nocturns a la Plana de Vic: els propietaris amb les espècies protegides i els seus hàbitats” del Grup de Naturalistes d’Osona.

Llegeix més