Iniciem l’espai de trobada “Sala Oberta” organitzada per la Fundació Privada Girbau amb la col·laboració de la Coordinadora del Voluntariat d’Osona.

“Sala Oberta” es crea amb el propòsit d’oferir un espai a les entitats socials d’Osona per conèixer millor els seus projectes. Partint del tema escollit en cada sessió, les entitats ens explicaran la seva realitat, el seu dia a dia, els reptes que es troben; com acompanyen, com transformen vides; com donen resposta a les necessitats de la societat.

Creiem que és molt important escoltar-les, fer visible la tasca que estan fent i crear sinergies. Aprendrem de la seva experiència i del seu compromís. “Sala Oberta” ha de ser un projecte enriquidor per a tothom, i ha de contribuir a fer-nos més conscients de la nostra capacitat de generar canvis.

Les sessions es registraran per emetre al “Sala Oberta” de Ràdio Vic i de Canal Taronja. També es publicarà un resum a la revista Estrip.

Pròxima sessió

DIMECRES, 30 D’OCTUBRE
de 19:00 h a  20:30 h

Espai de trobada SALA OBERTA

Acompanyament i cura

Taula rodona amb representants de tres entitats:

Cristina Herrera – Osona Contra el Càncer
Ramon Puigdollers – Empara Osona
Albert Trujillo – Càritas Arxiprestal

Moderat per la Coordinadora del Voluntariat d’Osona

Lloc: Seu de la Fundació Privada Girbau
Carrer Pla de Balenyà, 23. 1r. VIC

AFORAMENT LIMITAT. Cal confirmar assistència.

Organitza:  Fundació Privada Girbau

Sessions anteriors