Iniciem l’espai de trobada “Sala Oberta” organitzada per la Fundació Privada Girbau amb la col·laboració de la Coordinadora del Voluntariat d’Osona.

Creiem que és molt important escoltar-les, fer visible la tasca que estan fent i crear sinergies. Aprendrem de la seva experiència i del seu compromís. “Sala Oberta” ha de ser un projecte enriquidor per a tothom, i ha de contribuir a fer-nos més conscients de la nostra capacitat de generar canvis.

Les sessions es registraran per emetre al “Sala Oberta” de Ràdio Vic i de Canal Taronja. També es publicarà un resum a la revista Estrip.

“Sala Oberta” es crea amb el propòsit d’oferir un espai a les entitats socials d’Osona per conèixer millor els seus projectes. Partint del tema escollit en cada sessió, les entitats ens explicaran la seva realitat, el seu dia a dia, els reptes que es troben; com acompanyen, com transformen vides; com donen resposta a les necessitats de la societat.

Sessions anteriors

Voluntariat

Taula rodona amb representants de tres entitats: Joan Aymerich – Grup d’Anellament Calldetenes-Osona, David Aragüete – Hospitalitat Mare de Déu de Lourdes i Joan López – Coordinadora de Voluntariat d’Osona

Llegeix més